Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA EDUCATIO ARTIS GYMNASTICAE - Ediţia nr.4 din 2018  
         
  Articol:   STUDIU PRIVIND TEHNOLOGIA CA SUPORT PENTRU ACTIVITATEA PROFESORULUI DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORT DIN SISTEMUL DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN CLUJ-NAPOCA / STUDY ON TECHNOLOGY AS SUPPORT FOR THE ACTIVITY OF PHYSICAL EDUCATION AND SPORT TEACHERS IN THE PRIMARY AND SECONDARY EDUCATION SYSTEM OF CLUJ-NAPOCA.

Autori:  VĂIDĂHĂZAN REMUS-CRISTIAN, PRODEA COSMIN, KEREKI MIHAI.
 
       
         
  Rezumat:  
DOI: 10.24193/subbeag.63(4).29
Published Online: 2018-12-20
Published Print: 2018-12-20
pp. 5-14

VIEW PDF

FULL PDF

Studiu privind tehnologia ca suport pentru activitatea profesorului de Educație fizică și sport din sistemul de învățământ preuniversitar din Cluj-Napoca. În zilele noastre tehnologia este considerată de generațiile anterioare ca fiind motivul pentru care cea mai amare parte a tinerilor se rup de realitate și aleg să își petreacă majoritatea timpului în fața micilor ecrane. În percepția părinților această perioadă de timp ar putea fi valorificată prin alte activități, cum ar fi creșterea performanțelor școlare. În ciuda multitudinilor de acuze aduse tehnologiei, aceasta prezintă și un umăr mare de beneficii în ceea ce privește procesul instructiv-educativ. Profesorul eficient va trebui să înțeleagă că trebuie să îndrume elevii în vederea utilizării tehnologiei cu scopuri educaționale, nu doar pentru activitățile recreative desfășurate în timpul liber. Accesul rapid la tehnologie, în viața noastră de zi cu zi, ne obligă să asociem tot mai mult educația cu tehnologia (Yücel & Koçak, 2010). Practica tradițională de predare, metodele de învățare și conținutul cursurilor sunt toate afectate de evoluția tehnologiei (Cingi, 2013). Trăind în secolul XXI, unde tehnologia, internetul, calculatoarele, telefoanele și toate accesoriile care vin cu acestea fac parte din viața noastră, zi de zi. Faptul că avem acces la o gamă uriașă de informații ne-a determinat să verificăm cât, ce și cum folosesc profesorii de Educație fizică și sport, care predau în școlile din Cluj-Napoca, aceste aparate pentru pregătirea activităților didactice dar și în timpul acestor activități didactice.

Cuvinte-cheie: tehnologie, calculator, telefon smart, activitate didactică, educație fizică, școală.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă